De Verjaardag van ASTERIX & OBELIX - Het Guldenboek'

Ik verkoop alweer een deel van mijn stripverhalen. De meeste strips zijn tweedehands, met wat van de gewoonlijke kreuken en scheurtjes, andere zijn dan weer in hele mooie staat. Als je de precieze staat van een strip wil weten, mag je me altijd contacteren. Verzendings- en andere kosten zijn slechts 50 cent! Daarom combineer ik ook geen verzendingskosten. De foto's haal ik van het internet en tonen dus niet de exacte staat van de strip. Als er iets heel anders is, zal ik dat wel vermelden. Ik wacht meestal tot het einde van de week om mijn zendingen te versturen. Als je het eerder nodig hebt (bv. voor een cadeau), laat het me dan weten, dan verstuur ik het zo snel ik kan. Afhaling is helaas niet mogelijk. Verzending naar het buitenland is mogelijk, contacteer mij! Aarzel niet om mij te contacteren voor meer informatie.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten